suger på och blogga..ohja.

6 dagar sen jag bloggade..oh shiit.
men allt har varit skit, jag gjorde massa dumma saker.. och ah. allt gick åt helvete? men nu har det väl löst sig lite..
men det är fortfarande en bit i mitt liv som saknas. :'((
och utan den biten är jag inte hel! men ja..
Idag har jag iaf typ.. varit i oskarshamn med ewebeeejb,handlat smink,åkte hem,käkade och lite sen var jag,linnea&michelle barnvakt åt kelly&aleeeex och sen kom dorotaälskling en stund.. fyfan jag finns alltid för dig bejb, dag som natt dygnet runt. <3
Söndag i morgon, och det suttar ganska rejält ja..
Vetefan vad jag ska göra imorgon, typ dö sönder hela dagen elr något.
Kanske borde pallra mig till Fågelfors, och sen kanske sova där? ingen aning.. vill träffa min feeejna mormor, bara för jag älskar henne mest & för att hon är underbar. Kärlek t dig mormor. <3
Men bloggar iaf senare.
så pusstja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0