Sanna! (L)

Och btw så helt plötsligt när vi satt inne på konsum kommer sanna, och jag typ.. dog? världens finaste människa. Skrek lite smått och gav henne en kram. Och vi pratade om massa, hade så mycket och prata om. Pratade varandra i munnen elr vafan man säger, hahah. Saknar den tjejen så sjukt mycket, kommer ihåg tiden då det var hon&jag.. det var vi mot världen. Vi umgicks hela tiden, har så sjukt många minnen med henne. Hon är nog den jag har mest minnen med.. om jag skulle skriva upp alla minnen vi har tillsammans skulle det fan ta flera år, naemen.
Hon är iaf bäst, och jag saknar henne något oerhört. <3
iloveu.
Smått gammal bild sen i somras, och igga mig och kolla ist på sötan herself. :)

Kommentarer
Postat av: Sanna.

FUCK VAD JAG HATAR DIG ! SAKNAR DIG SÅ SJUKT OTROLIGT ! FAAAAAN LIPAR JU ! <3

2011-01-22 @ 20:19:27
URL: http://randombrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0