bloggar...wow .

omg, jag bloggar .
shiet asså.. ett mirakel .
hänt ganska mkt på senaste tiden .
4/2.. värsta dagen i mitt liv . tänker inte gå in på detaljer men ah.. höll på att dö i min bästaväns famn - amulans till sjukhuset - akuten - blev inlagd - åkte hem på permission - tillbaks på måndagen .
ska fråga beccababe om hon vill göra en ny design åt mig med. :)

aja, nu är jag iaf med finaste emmaälskling .
vi typ.. dampar ur totalt .
BÖNDERNA DOM BOCKAR OCH BER !
asså.. hahhahaha .

nejmen.. sthlm på torsdag med niorna/skolan. :)
awesome de ja .
handla massa. kläder, löshår, skor & smink .
fetttttt .

men nu ska jag hitta på ngt, är fettsugen på godis asså?
så.. blir kanske affären eller något.

blog ya laaater .
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0